Jumaat, 29 Julai 2016

3 Artis Hollywood Paling seksi

Kat dannings

Oh yeah! ..Dia adalah wanita yang hot seksi  iaitu kat denning yang melakonkan watak sebagai max ,iaitu seorang pelayan restoran yang cantik yang sering menjadi perhatian para lelaki dalam siri “CBS.’2 Broke Girl”. Dia adalah salah satu  pelakon paling seksi Hollywood yang saring menjadi perhatian. Kat Dennings secara umum adalah seorang wanita cantik dengan bibir menggoda menonjol secara semula jadi, besar, merah dan berisi. Dia Gemini, yang Bad Kitty dan seksi akan mencuri hati anda dengan kuku beliau yang menggoda.


Scarlett Johansson

Scarlett Johansson adalah pasti salah satu daripada artis paling seksi di Hollywood. Sebagai seorang pelakon, penyanyi dan model, dia akhirnya boleh dianggap sebagai versi Amerika   di lahirkan Charlize Theron Afrika Selatan. Scarlett, seorang  wanita yang mempunyai set lengkap semula jadi kecantikan  fizikal daripada daya tubuh badan yang ramping dan berisi, rambut perang dan kerinting dan mempunyai kulit yang lembut dan sempurna .


Angilena jolie


Angelina Jolie, seorang yang bertanggung jawab dan berdikari dalam kehidupan peribadi beliau sebenarnya adalah salah satu pelakon paling seksi di Hollywood yang pernah melanda dunia Hollywood. Dia sememangnya seksi  semula jadi. Saya tahu, anda tahu dan anda tidak boleh menghentikan dunia daripada mengetahui juga! Angelina Jolie, anak perempuan pelakon John Voight Mempunyai kecantikan yang melebihi dari mana-mana pelakon wanita dalam hollywood . walaupun Jolie adalah pelakon profesional ,tanggung jawab sebagai seorang ibu kepada beberapa anak-anak serta isteri untuk Brad Pit tidak pernah beliau lupakan .


EmoticonEmoticon