Ahad, 28 Ogos 2016

5 Artis Dan Model Jepun Yang Cantik,Comel semulajadi

Nazomi sasaki


5)Miyako miyazaki

Miyako miyazaki

Miyako juga dikenali sebagai bintang kecantikan Jepun  yang memangi pertandingan ratu Miss Universe Jepun pada 15tahun lepas iaitu pada tahun 2003. Walaupun Pada usia 36, kecantikan beliau ini seperti tidak di telan zaman masih kelihatan cantik dan comel,beliau masih  terus berkerjaya dalam pemodelan dengan menjadi model untuk syarikat-syarikat gergasi  seperti Renault dan Mikimoto.


4)Nazomi sasaki xnxx

Nazomi sasaki

Seorang bintang yang berusia 26 tahun. Dia telah menjadi model  fesyen glamor pada usia muda 14 dan telah sentiasa dilihat dalam pelbagai acara fesyen terkemuka di Jepun. wajah comel beliau menampilkan beliau sebagai contoh terbaik kanak-kanak perempuan hotJepun.


3)Keiko kitagawa คลิป โป้

Keiko kitagawa

Siapa yang mengatakan bahawa seseorang itu tidak boleh mempunyai  dua kerjaya dalam masa yang sama? Bukan sahaja Keiko seorang pelakon yang berbakat, dia juga adalah  model sepenuh masa bagi edisi  majalah jepun Seventeen plus, dia juga boleh menyanyi dengan suara yang amat merdu. Pada usia 27, keiko juga berlakon dalam beberapa filem berprofil tinggi seperti; Saman kacak dan The Fast and Furious , Tokyo Drift.


2)Masami nagasawa

Masami nagasawa

Masami adalah bintang terkenal dalam industri filem Jepun ,bukan sahaja dalam industry filem jepun masami juga dapat di lihat melakonkan filem antarabangsa,  salah satu filem antarabangsa yang telah dilakonkan beliau adalah  20th Century Fox. Beliau adalah seorang yang berbakatsemulajadi  apabila ia datang untuk bermain alat muzik dan yang benar-benar mendapat dia ke dalam yang bertindak di tempat pertama! Sekarang dia boleh dilihat mengimbangi kerjaya lakonannya dengan peranan sampingan yang lain sebagai personaliti radio dan model. Beliau juga dinilai sebagai bahagian paling hangat Girls Jepun di Jepun.


1)Yukie nakama xnxx

Yukie nakama


Ini adalah ia, orang! Yang kita semua telah menunggu. Yukie dilahirkan dan dibesarkan di Okinawa dalam sebuah keluarga nelayan. Beliau memulakan kerjaya sebagai idola gravure dan mampu menarik  hati orang ramai dengan nyanyiannya. Sebagai  individu berbakat dia sering dilihat dalam rancangan televisyen di seluruh Jepun.



EmoticonEmoticon