Selasa, 6 September 2016

Top Lelaki Asia Paling Kacak Dan Hot

Jaejoong-South Korea



Jung  Yunho-South Korea

Beliau sememangnya antara lelaki yang paling hot di Asia. Beliau mempunyai tubuh badan yang tinggi, cergas, memiliki senyuman yang comel  dalam pandangan para gadis . menyanyi dengan suara yang teliti yang boleh mencairkan para gadis yang mendengarnya .dia mempunyai personaliti yang penyayang . Dia membantu orang yang memerlukan tanpa diminta.



Gackt Camui (Gackt)-Japan

Gackt adalah seorang lelaki yang benar-benar kacak dan hot menjadi kegilaan para gadis . Beliau mempunyai peminat yang  ramai di seluruh dunia. Sesetengah memetik beliau sebagai lelaki paling hot  di Jepun dan seluruh Asia. kebanyakan individu mendakwa  Dia seorang lelaki yang hebat dan sukar  menggambarkan dengan kata-kata kehebatanya apabila berlakon. Sebagai seorang pelakon, penyanyi dan seseorang yang dia boleh membuat  video yang menakjubkan dalam setiap lirik-lirik lagu beliau.



Lee Min Ho-South Korea

Beliau mempunyai  badan yang seksi,  kacak, sangat menawan terutama  bahagian mata beliau. Secara keseluruhannya dia adalah seorang lelaki yang kacak di Asia. Beliau adalah seorang pelakon yang hebat. Beliau terlibat dalam banyak industi seperti kecantikan, pemuzik, penyanyi.



Hideto Takarai(Hyde)-Japan

Beliau adalah lelaki paling kacak nombor dua di asia . Suaranya menjadikan wanita keluar dari dunia ini dan seperti berada di dunia fantasi. Beliau begitu seksi dan hot. Beliau mempunyai wajah yang kacak dan selalu bercakap dengan penuh hikmah.



Jaejoong-South Korea


Jaejoong adalah lelaki asia paling hot dalam senarai lelaki paling hot asia. senyuman berkarisma, super comel, badan seksi  dan suara yang indah. Dia adalah yang terbaik.Dengan  badan yang seksi membuatkan ramai wanita  bagaikan menjadi gila melihatnya . senyuman beliau mampu mencairkan  mana-mana perempuan. 


EmoticonEmoticon