Jumaat, 26 Ogos 2016

Artis Thailand Paling Cantik,Seksi Dan Comel Semulajadi

Supaksornchaimongkol


5)LailaBoonyasak xnxx

Laila Boonyasak

Merupakan seorang artis yang mempunyai nama besar dalam industri hiburan Thai. Laila Boonyasak adalah seorang pelakon serta model dan agak berjaya dalam kedua-dua kerjaya. "Love of Siam," filem pertama lakonan  laila boonyasak telah menaikan  populariti beliau. Di samping itu, dia mempunyai muka cantik,comel  dan menakjubkan dengan senyuman yang indah.


4)FarungYuthithum

Farung Yuthithum

Farung Yuthithum berada dalam senarai wanita yang paling cantik di Thailand selama bertahun-tahun. Ini berlaku bukan sahaja kerana bakat beliau pada kerjaya profesional beliau sebagai model dan seorang pelakon , tetapi juga kerana kecantikan semulajadi  yang luar biasa beliau. Baru berusia 27 tahun, dia telah mencapai kejayaan yang  besar dalam kerjayanya.


3)xnxx Pacrapachaichua

Pacrapa chaichua

Pachrapa Chaichua memulakan kerjaya beliau dalam industry  pemodelan dan industri hiburan Thai pada tahun 1997. Melalui ini, dia telah berjaya meletakkan namanya di kalangan tokoh yang paling popular di Thailand. Dia adalah salah satu pelakon yang terbaik dalam industri filem Thai dan merupakan antara pelakon Thai paling tertinggi dibayar. Selain itu, beliau telah dipilih sebagai  wanita paling seksi pelakon Thai beberapa kali.


2)Pitchanartsakakorn

Pitchanart sakakorn

Pitchanart yang memulakan kerjaya lakonannya pada tahun 2002 telah muncul dalam banyak drama Thai. Beliau telah disenaraikan di kalangan wanita Thai yang paling menawan dan cantik kerana seksi dan muka yang cantik. Antara filem yang paling berjaya yang di lakonkan beliau termasuk; Qi Pao, Mea Luang dan Nai Roy Ruk. Untuk kehidupan akademiknya, Pitchanart Sakakorn berkelulusan Ijazah Sarjana Muda dari Universiti Assumption. Beliau juga mempunyai bentuk badan yang seksi  semula jadi yang menarik dan merupakan salah seorang wanita yang paling seksi Thai dengan tarikan yang kuat kepada lelaki yang memandangnya.


1)Supaksornchaimongkol

Supaksorn chaimongkol


Supaksorn Chaimongkol, yang terkenal melalui  filem beliau "The Trek," diiktiraf sebagai seorang wanita Thai yang paling cantik pada tahun ini. Beliau memulakan kerjaya beliau dalam industry pemodelan dan seorang pelakon di Thailand pada tahun 2002. Beliau seorang yang sanggat berbakat dalam kedua-dua kerjaya, aspek yang yang boleh dikaitkan dengan bentuk badan dan muka cantik menakjubkan. Ini telah  mencipta perhatian besar dari peminat dan penonton. Supaksorn yang lahir pada tahun 1983 masih aktif dalam kerjayanya sebagai model Thai dan pelakon. Setakat ini dia telah berlakon dalam beberapa filem-filem romantic seperti ; "Handle Me dengan Care" dan tindakan mata-mata; "Chai Lai."


EmoticonEmoticon