Sabtu, 20 Ogos 2016

Top 5 Wanita Korea Cantik Hasil Dari Pembedahan Plastik


Yoo in an

pelakon  yang terkenal dengan menjalani pembedahan plastik dengan keputusan yang memberangsangkan adalah pelakon Yu (Yoo) in Na. Beliau telah melakukan  beberapa pembedahan plastik yang terbaik yang diketahui  dan setelah beberapa kali menjalani  pembedahan plastic akhirnya wanita cantik ini mendapat wajah  yang agak menakjubkan. Sebelum dan selepas menjalani pembedahan adalah sangat menakjubkan.



Kim yu-mi

Miss Korea tahun 2012, Kim Yu-mi jelas kelihatan menakjubkan dalam pertandingan foto beliau  tetapi sebelum dan selepas pembedahan , gambar-gambar menunjukkan bahawa kecantikan wanita  Korea ini adalah kurang cantik, ia adalah menakjubkan  selepas melakukan pembedahan prosedur melebarkan mata dan tatacara sculpting muka dan membuat dagu. Wajahnya agak jauh berbeza .



Kim dasom

Individu yang mencari kualiti untuk kelihatan cantik  dan beliau telah melakukan satu  pembedahan plastikt yang menakjubkan. Mata anda akan terbuka luas apabila melihat  Dassom di depan mata anda selapas menjalani pembedahan plastic, sangat menakjubkan dari muka yang hodoh berubah menjadi seorang yang cantik seperti bidadari. Hasil daripada pembedahan plastik, Kim Dason digolongkan sebagai salah satu Top 10 wanita paling cantik dan hot di Korea.



Kim ah joong

Kim ah Joong pergi daripada seorang wanita yang kurang cantik asalnya menjadi wanita idaman setiap lelaki yang melihatnya. Ia adalah satu keputusan yang tepat untuk beliau melakukan pembedahan plastic.



Kim ji hye

Dan yang paling menakjubkan adalah Yang menakjubkan yang dapat kita lihat melalui gambar di atas. Tidak pasti  pakar yang melakukan pem bedahan plastik terhadapnya ,ia adalah menakjubkan dan mendapat hasil yang mungkin di idamkan setiap wanita di dunia ini.



EmoticonEmoticon