Khamis, 25 Ogos 2016

Artis Wanita Paling Cantik Di Vietnam



5)JenifferNguyen xnxx

Jeniffer Nguyen

Beliau adalah seorang pelakon wanita Vietnam yang tinggal di Vancouver. Beliau telah menggunakan kecantikannya untuk berjaya dalam kerjaya lakonannya di mana beliau telah muncul dalam banyak filem dan rancangan tv Vietnam  malah tv  antarabangsa. Beliau juga seorang penari dan seorang model. kehebatan beliau dalam ketiga-tiga bidang telah membawa Jennifer ke seluruh dunia menggembangkan kerjayanya .


4)Mai  Phuong Thuy

Mai  Phuong Thuy

Dia adalah salah satu wanita tercantik di Vietnam dan telah memperkenalkan Vietnam kepada dunia luar dengan kecantikannya. Selain daripada kecantikan yang asli, dia juga terlibat dalam bidang pemodelan. Beliau telah dinobatkan  sebagai 10 Miss Vietnam pada tahun 2006. Beliau juga terpilih untuk mewakili Vietnam dalam Miss World 2006 pertandingan ratu Warsaw. Beliau adalah antara supermodel  yang mempunyai nama besar dalam industri kreatif Vietnam.


3)ElizabethThuy Tien

Elizabeth Thuy Tien

The supermodel Antarabangsa Elizabeth Thuy Tien dilahirkan pada tahun 1990. Pada usia 12 tahun, Beliau memulakan kerjaya beliau  dalam dunia fesyen profesional. Selain menjadi  model ,beliau juga sering muncul dalam  rancangan TV untuk MTV, dia telah dipilih untuk menandatangani kontrak dengan ramai pereka fesyen terkenal di dunia seperti Versace, Dolce & Gabana dan Gucci.


2)Diemmy

Diem my

Diem berasal  dari keluarga tukang jahit. Pada tahun 2008, memulakan program reka bentuk fesyen di Universiti Lotus dan Mod'art Vietnam Diem  dan menamatkan pengajian dengan keputusan yang paling cemerlang  pada tahun 2010. Beliau mendapat tempat pertama di Aquafina fesyen asli dan Idea kreatif dalam Hutech Designer Peraduan pada tahun yang sama 2010. Diem  dikenali sebagai salah satu daripada 5 wanita Vietnam  yang paling indah pada 2015.คลิป โป้


1)Ellytran ha xnxx

Elly tran ha


Elly Tran hari ini di gelar sebagai ratu kecantikan di Vietnam. Beliau adalah seorang wanita berbakat yang telah menggunakan kecantikannya untuk menjadi selebriti yang paling laris. Pada usia 27, Elly Tran berkarya sebagai  model, pelakon dan menjadi host dalam  rancangan TV host popular. kecantikan elegan beliau memberikan beliau slot teratas dalam senarai wanita Vietnam paling cantik tahun ini.


EmoticonEmoticon