Jumaat, 29 Julai 2016

Top 5 Artis Hollywod Paling Hot Dan Cantik

Charlize theron

Charlize Theron adalah salah satu pelakon paling HOT di Hollywood dan mempunyai kemahiran aksi yang  sangat baik . Beliau adalah seorang pelakon Afrika Selatan dan model. Beliau dilahirkan pada pada 7 Ogos, 1975, tetapi dia kelihatan muda dan cantik seperti muda. Dia menjadi  wanita Afrika Selatan pertama yang memenangi Oscar untuk filem beliau, Monster. filem lain beliau yang popular termasuk Advocate Iblis, The Job Itali dan Mighty Joe Young.


Megan fox

Semua orang tahu Megan Fox. Beliau memulakan kerjaya lakonannya pada tahun 2001. Beliau menjadi sensasi di seluruh dunia dalm filem, The Transformers. Beliau berusia 26 tahun dan dianggap sebagai simbol sex. dia adalah salah satu pelakon paling HOT  Hollywood. filem lain yang beliau lakonkan adalah Jennifer badan, dan Transformers 2.


Mila kunis

Seorang pelakon yang berbakat Milena "Mila" Markovna Kunis dilahirkan di Chernivtsi, Ukraine, USSR (kini bebas Ukraine) dalam keluarga Yahudi. Pelakon berusia 29 tahun telah digambarkan oleh banyak majalah dan media sebagai salah satu daripada selebriti paling HOT di Hollywood. Filem yang paling  beliau lakonkan termasuk Black Swan, Forgetting Sarah Marshall.


Natalie portman

Natalie Portman adalah seorang pelakon dan model dengan dua kerakyatan Amerika dan Israel. Beliau adalah salah seorang wanita yang paling cantik di dunia. Beliau memenangi Oscar pada tahun 2011 sebagai pelakon terbaik dalam film Black Swan. filem lainyang beliau lakonkan termasuklah  termasuk V for Vendetta, Thor, Closer, dan No Strings Attached.


Marion  cottilard


Marion Cotillard menjadi senarai teratas dalam pelakon paling HOT di Hollywood. Marion Cotillard adalah seorang pelakon Perancis yang sejak beberapa tahun yang lalu telah menempah nama besar dalam Hollywood. Beliau kini terkenal di seluruh dunia dan merupakan salah satu pelakon yang paling cantik generasi ini. Dia membintangi filem, Inception. filem lain seperti Midnight di Paris dan Public Enemies. Beliau baru-baru ini dilihat melakonkan  filem, The Dark Knight Rises.


EmoticonEmoticon