Sabtu, 20 Ogos 2016

Top 5 Wanita Paling Cantik Asia 2016


Marian Rivera

Wanita kelahiran  Filipino , Marian Rivera tampil bukan sahaja salah seorang  wanita Filipina 'yang paling cantik tetapi juga di Asia . Dengan badannya secara semulajadi menggiurkan, wajah yang menawan, dan kecerdasan yang seksi, ia tidak mengambil masa yang lama untuk Marian untuk mendapat tempat dalam senarai wanita yang paling cantik di Asia. Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, dia, Marian menghiasi kaca televisyen dengan menjadi  model dalam ikalan-iklan di televisyen. Beliau memenangi FHM perempuan paling seksi  pada tahun 2008, memenanginya buat kali kedua pada tahun 2013 dan 2014 untuk ketiga.



Katrina Kaif

Dengan wajah yang menawan dan badan yang mewan,Katrina memang layak menghiasi muka depan majalah, ia tidak menghairankan bahawa Katrina Kaif adalah salah satu pelakon dengan bayaran paling tinggi di bollywood dan paling cantik di  Bollywood. Dengan kecantikan seperti abadi  tidak di makan usianya, Katrina menjadi terkenal dalam filem lakonannya seperti Ek Tha Tigerr, Like Namaste London, dan Singh Is King.



Zhang ziyi

Sebagai model Cina berusia 37 tahun dan pelakon, Ziyi benar-benar mempunyai apa yang diperlukan untuk mendapat tempat dalam senarai  wanita yang paling cantik dan paling seksi di Asia. Malah, Ziyi mendapat tempat  kedua dalam senarai  100 wanita paling seksi majalah Taiwan. Dengan kulit sempurna beliau dan di kurniakan dengan bakat yang menakjubkan , Ziyi benar-benar layak untuk dipanggil sebagai "wanita Cina paling cantik".



Yukie Nakama

Selepas memulakan kerjayanya dalam program  Idol dan penyanyi, Yukie sekarang adalah salah satu daripada wajah-wajah sering melakonkan  filem Jepun dan menghiasi rancangan TV. peranan yang paling popular beliau setakat ini adalah sebagai guru matematik dalam versi langsung manga yang bertajuk  Gokusen. Di kurniakan  dengan bakat dan kecantikannya, Yumie memang calon yang layak untuk mendapat gelaran  wanita yang paling cantik dan  paling seksi di Asia.



Zhang Zilin


Zhang Zilin dilahirkan di Hebei tetapi kemudian beliau berpindah ke Beijing dan dia belajar di sekolah tinggi di sana, dari tahun 1996 hingga 2002. Pada tahun 2003, beliau telah mengambil bahagian dalam pertandingan ratu cantik anjuran New Silk Modeling Agency Road. Oleh kerana kekurangan pengalaman, dia hanya mendapat tempat dalam 10 teratas Beliau telah disenarai pendek dalam Model Top Ten Profesional dalam Fesyen Cina dan Anugerah Kebudayaan. Pada tahun 2007, beliau telah dinobatkan sebagai Miss World. Dia telah melakonkan  filem The Underdog Knight pada tahun 2011.


EmoticonEmoticon