Khamis, 8 September 2016

Top Pemenang Miss Univers Paling Cantik

Mona Grudt (Pemenang Miss Universe 1990)


Dayana Mendoza (Pemenang miss universe 2008)

Dayana Mendoza adalah model yang menarik dan sangat cantik dan pemenang gelaran Miss Universe pada tahun 2008. Belaiau adalah seorang wanita yang hebat dan ketika beliau diculik Ketika Beliau  melawat Guantanamo Bay dan telah berkata bahawa ia adalah satu pengalaman yang hebat. Beliau telah menyebarkan banyak kesedaran mengenai HIV AIDS.



 Amelia Vega (Pemenang Miss Universe 2003)


Amelia Vega telah memenangi gelaran Miss Universe ketika beliau berusia 18 tahun. Dia adalah seorang ahli muzik dan juga super model. Dia mempunyai badan yang seksi dan personaliti yang sangat menyenangkan yang membuatkan hakim ketika itu tertarik dengannya. Lelaki di seluruh dunia menjadi gila apabila namanya di sebut.



  Jennifer Hawkins (Pemenang Miss Universe2014)

Jennifer Hawkins berasal dari Australia. Beliau mewakili Australia pada tahun 2004 dan memenangi Miss Universe Title dan mengalahkan semua pesaing dalam pertandingan itu dengan kelincahan dan personality beliau yang sopan. Beliau juga telah memenangi gelaran Miss Universe Australia . Jennifer Hawkins kini adalah pengadil bagi Australia Next Top Model, muka kedai jabatan Australia Myer, dicintai Intimates, Mount Franklin Ringan Sparkling dan Range Rover dan juga pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif dua jenama yang berjaya, Cozi oleh Jennifer Hawkins dan sebuah jenama pakaian renang.



 Olivia Culpo (Pemenang Miss Universe 2012)

Amerika Syarikat akhirnya membawa  pulang gelaran Miss Universe selepas 15 tahun  mennunggu untuk memanangi gelaran itu ,Olivia Culpo muncul sebagai pemenang pada tahun 2012. Miss Universe 2012 pertandingan telah diadakan di Moscow, Rusia. Olivia berumur 20 tahunketika  dia memenangi Miss Universe Pageant. Lebih dari 88 peserta dalam pertandingan itu yang dating dari seluruh dunia dah akhirnya Olivia culpo dapat menarik para hakim untuk memilihnya sebagai pemenang. Kecantikannya  yang luar biasa membawanya kejayaan.



Mona Grudt (Pemenang Miss Universe 1990)

Mona Grudt mempunyai wajah yang comel dengan mata hijau yang kelihatan sanggat menakjubkan. Apabila Mona dimasukkan ke dalam pertandingan dia tidak fikir dia akan disenarai pendek. Dia pergi untuk memenangi kejuaraan pada tahun 1990. Beliau juga dikenali sebagai "The Beauty Queen Of Hell" kerana kecantikan ibarat tiada tandinggannya. pemenang Miss Universe mona grudt benar-benar boleh disebut sebagai salah seorang daripada wanita tercantik di bumi ini.




EmoticonEmoticon