Selasa, 15 November 2016

Top 5 Model Paling Cantik Dan Seksi UK

Keeley Hazel



Karima Adebibe

Dengan bibir penuh memikat, mata yang menggoda dan kelihatan sungguh  eksotik , Karima Adebibe adalah salah satu model yang paling glamor popular di UK. Beliau berasal dari Ireland, asal-usul keturunan daripada Cyprus dan Maghribi Yunani. Semasa remajanya dia dilamar oleh banyak agensi-agensi model  dan jenama-jenama penjagaan muka seluruh dunia. Selain daripada menjadi model dan duta, Karima dabbles juga menjadi pelakon dan pernah melakonkan  dalam alien vs Predator pada tahun 2004. Pada tahun 2009, beliau muncul dalam filem Frontier Blues.



Rosie Jones

Rosie Jones bukan sahaja model yang cantik dan seksi, tetapi dia juga tersenarai dalam The Guinness Book of World Records. Rosie Jones mendapat Guinness World Record bagi memakai  coli paling banyak dalam satu minit pada November 2009. Beliau memulakan pemodelan pada tahun 2008 pada usia 17 tahun. Apabila usianya 18 tahun, dia mula melakukan pemodelan bogel, sebagai seorang gadis Page 3 untuk The Sun akhbar. Pada 2010-11 Jones dipilih sebagai No.1 paling seksi  oleh pengunjung  laman web Nuts ', dengan lebih 1 juta undi.



Lucy Pinder

Tidak seperti kebanyakan model glamor lain, Pinder tidak mendedahkan sepenuhnya buah dadanya dalam sesi fotografi, sering menutup buah dadanya ketika sesi  fotografi ,beliau akan melatakkan tangan atau rambutnya untuk menutupnya, itupun dalam  beberapa tahun pertama kerjayanya sahaja. gambar pertamanya yang menampakkan gambar sepenuh tubuhnya muncul dalam majalah Nuts pada April 2007.selain menjadi model , Lucy kini menulis kolum nasihat mingguan dalam majalah Nuts, bertajuk "Kebenaran Tentang Wanita," dan baru-baru ini telah memulakan kerjaya dalam bidang  lakonan.



Alice Goodwin

Dikurniakan dengan  wajah yang cantik, Alice Goodwin adalah model glamor dari Stoke-on-Trent, England. Beliau juga telah model untuk majalah pelbagai lelaki termasuk Zoo mingguan, nuts dan Maxim. Pada tahun 2009, beliau telah di undi model paling hot dalam mejalah Zoo Weekly. Selain daripada model, dia muncul setiap hari di saluran babe Studio66 TV, di mana beliau telah muncul sejak April 2010.



Keeley Hazel


Seorang model dan pelakon glamor, Keeley memulakan kerjayanya pada usia 17. Beliau sebenarnya melepaskan kerjayanya sebagai model pada tahun 2009 untuk mengajar kerjayanya sebagai pelakon Hollywood. Keeley kembali menjadi model pada tahun 2012. Dia kerap dipaparkan dalam majalah nuts dan Zoo. 


EmoticonEmoticon