Khamis, 28 Julai 2016

5 Negara Dengan Wanita-Wanita Mereka Yang Cantik


kecantikan adalah apa yang terlihat pada mata orang yang memandang akan tergoda akan kecantikan seseorang itu dalam masa yang panjang.Berikut adalah senarai 5 negara dengan wanita wanita yang cantik...jika anda mempunyai candangan jangan malu-malu comen ok....



NORERLY RODRIGUEZ
NORERLY RODRIGUEZ
Wanita di Negara ini sering menjadi pemenang dalam pertandingan kecantikan antarabangsa ,dengan tubuh badan mereka yang menggoda.


IRINA SHAYK
IRINA SHAYK
Pernahkah anda melihat Peguam Negara Rusia? Yang sepatutnya memberi anda pengetauhan tentang kecantikan wanita  di negara ini. wanita russian memiliki campuran ciri-barat dan timur dalam bentuk tulang pipi yang tinggi, badan-badan yang pedat dan tinggi dengan rambut blonde.


ANI LORAK
ANI LORAK
Walaupun wanita Ukraine dan Rusia adalah dalam sama tanah dan seakan-akan mereka sama sahaja, kita lihat bahawa wanita Ukraine adalah lebih cantik daripada wanita Rusia.


ADRIANA LIMA
ADRIANA LIMA
wanita Brazil yang terkenal dengan minat mereka dalam sosialisasi dan tradisi kaum mereka. Mengetahui bagaimana untuk berdikari dan membawa diri di tempat asing, mereka memainkan peranan utama dalam menjayakan perayaan-perayaan di negara ini setiap tahun.


MERYEM UZERLI
MERYEM UZERLI

Turki menjadikan bahagian atas senarai kami apabila ia datang kepada wanita cantik dan mengapa tidak ia? Mereka fotogenik dengan kecantikan mereka dan wanita-wanita mereka pandai berdikari sendiri walau di manapun mereka berada.Kongsiaja.blogspot.com


EmoticonEmoticon