Isnin, 29 Ogos 2016

Artis Wanita Kpop Band Paling Seksi Dan Comel


Jeon Hyosung Dari The Secret Bpop Band

Berada pada tempat ke 5 adalah jeon Hyosung  dari secret kpop band,seorang penyanyi yang mempunyai nyanyia yang unik, dia sangat lembut Dalam gaya menari dan dia mempunyai bentuk  badan HOT . Beliau menyertai Secret Band  pada tahun 2009 dan sejak dari  itu beliau melakukan keajaiban sebagai peneraju pasukan esta ini terus naik. Secret band ini  hanya mempunyai empat anggota tetapi JEON Hyosung lebih  Dikenali kerana keunikan nyanyian dan tariannya mencuri sebahagian besar perhatian. Dia adalah kunci kepada populariti band ini.



Park Jiyeon Dari T-ara Kpop Band

Jiyeon adalah sebahagian daripada ahli band kpop yang di kenali sebagai  T-ara. Nama sebenar beliau adalah Bal yun ji tetapi nama popularnaya adalah Park. Dia adalah gadis yang paling popular di antara rakan-rakan band t-ara .dengan kehadiranpark band ini seolah-olah mempunyai semua prestasi dan keupayaan dengan badan seksi  dan kecantikan .



Nana Dari After School Kpop Band

Adalah ahli kepada Band After school, dia berada dalam kedudukan keenam dalam band beliau kerana agak  muda dan seksi. Beliau dikatakan telah menyertai band ini pada tahun 2009 dan sebahagian besar peminat telah mengakui bahawa kecantikannya adalah yang paling cantik di antara semua ahli-ahli band after school . nana dilahirkan pada tahun 1991 menjadikan beliau paling muda dalam band.



Hyuna-sey Kpop Dari 4 Minutes Kpop Band

Beliau Membawa  dua bakat semulajadi dalam penampilannya iaitu nyanyiannya dan kecantikan yang menawan  . Dia adalah seorang bekas anggota girls generation sebelum dia menyertai band 4minutes iaitu band terkini beliau. Beliau kelihatan cantik,seksi dan prestasi yang luar biasa adalah factor penyumbang kepada popularity beliau.



Yuri  Dari Girls Generation  Kpop Band


Nama penuh beliau adalah Kwon Yuri. Beliau adalah ahli ke-3 Top 10 kumpulan Kpop Best - Girls Generation. Beliau sering mendapat perhatian yang sangat hebat di dalam industry muzik kpop. Dia sangat berbakat dan tarian yuri yang sanggat menggoda apabila beraksi di atas pentas dan ini menyebabkan peningkatan bilangan peminatnya yang amat ketara.


EmoticonEmoticon